skip to main
|
skip to sidebar
directory
dissabte, 22 de març del 2008
el primer haiku que faig
Hola
donç aquest és el primer haiku que he fet!
espero que t'agradi Quima.
un peto!
una gota cau,
ones de brillantor:
moment magic.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Vora el mar, sota el cel, un instant.
blog video
Arxiu del blog
▼
2008
(8)
►
d’abril
(2)
▼
de març
(6)
HAIKU
el primer haiku que faig
HAIKU curt
HAIKU
HAIKU
Inici
Dades personals
Alba Martínez
Visualitza el meu perfil complet
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada