dissabte, 22 de març del 2008

HAIKU

Veig com es mou,
fent cercles.
Temps perdut.

el primer haiku que faig


Hola

donç aquest és el primer haiku que he fet!
espero que t'agradi Quima.
un peto!





una gota cau,

ones de brillantor:
moment magic.


HAIKU curt

¿Les fuetades t'han ratllat la pell,
o potser l'ombra de la reixa?

HAIKU

El vell estany;
hi salta una granota.
El so de l'aigua.

HAIKU

Aqui hi poso un haiku que m'agrada molt.



Que canti un grill

no et fa sentir tan sol
en l'infinit

divendres, 21 de març del 2008

Inici

Hola!
Aqui comença el blog que hem de fer per català en aquesta entrada no posare cap haiku per que encara no n'he pensat ara m'hi posare i escriurè uns quants. En aquest blog s'hi pot posar tot tipo de poesia així que no crec que la frase que posare al final del blog molesti a ningú.




|!*!|Si un dia em llevo i no em sento català prepareume la tumba que m'hi deixo enterrar|!*!|