Veig com es mou,
fent cercles.
Temps perdut.
dissabte, 22 de març del 2008
el primer haiku que faig
Hola
donç aquest és el primer haiku que he fet!
espero que t'agradi Quima.
un peto!
una gota cau,
ones de brillantor:
moment magic.
HAIKU
Aqui hi poso un haiku que m'agrada molt.
Que canti un grill
no et fa sentir tan sol
en l'infinit
Que canti un grill
no et fa sentir tan sol
en l'infinit
divendres, 21 de març del 2008
Inici
Hola!
Aqui comença el blog que hem de fer per català en aquesta entrada no posare cap haiku per que encara no n'he pensat ara m'hi posare i escriurè uns quants. En aquest blog s'hi pot posar tot tipo de poesia així que no crec que la frase que posare al final del blog molesti a ningú.
|!*!|Si un dia em llevo i no em sento català prepareume la tumba que m'hi deixo enterrar|!*!|
Aqui comença el blog que hem de fer per català en aquesta entrada no posare cap haiku per que encara no n'he pensat ara m'hi posare i escriurè uns quants. En aquest blog s'hi pot posar tot tipo de poesia així que no crec que la frase que posare al final del blog molesti a ningú.
|!*!|Si un dia em llevo i no em sento català prepareume la tumba que m'hi deixo enterrar|!*!|
Subscriure's a:
Missatges (Atom)