divendres, 21 de març del 2008

Inici

Hola!
Aqui comença el blog que hem de fer per català en aquesta entrada no posare cap haiku per que encara no n'he pensat ara m'hi posare i escriurè uns quants. En aquest blog s'hi pot posar tot tipo de poesia així que no crec que la frase que posare al final del blog molesti a ningú.




|!*!|Si un dia em llevo i no em sento català prepareume la tumba que m'hi deixo enterrar|!*!|