Hola!
Aqui comença el blog que hem de fer per català en aquesta entrada no posare cap haiku per que encara no n'he pensat ara m'hi posare i escriurè uns quants. En aquest blog s'hi pot posar tot tipo de poesia així que no crec que la frase que posare al final del blog molesti a ningú.
|!*!|Si un dia em llevo i no em sento català prepareume la tumba que m'hi deixo enterrar|!*!|
divendres, 21 de març del 2008
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada