diumenge, 20 d’abril del 2008

Dedicatories catalanistes

Ja se que ara no hauria de posar coses que no fosin els haikus i el poema però com aquest blog es de poesia i tecnicament les dedicatories són poesia donç les poso. Encara em queden uns quants haikus per fer però es que els dies que m'hi he posat no em venia la inspiració (compta com a excusa?) Un dia m'hi poso i si vols t'en faig més dels que calen! apa! petons per a tots!



||*|| Som i serem,
i mai morirem ||*||

||*|| Sóc català de neixament
però espanyol per accident ||*||

||*|| Cap a l'est d'un vell país,
n'hi ha un altre que suspira
i espera que aviat
pugui ser alliberat ||*||

||*|| És terra molt estimada
per tots els seus habitants,
4 barres ens uneixen,
i ens converteixen en catalans ||*||

||*|| Ens podran dir pagesos,
ens podran dir camperols,
però no fills de puta
perque no som espanyols ||*||

||*|| Molta gent diu de nosaltres,
que som garrepes i creguts,
però no saben de nosaltres
que també som collonuts ||*||

||*|| aquesta terra catalana
aviat serà + que això,
serà un país orgullós
ke partirà espanya en dos ||*||

||*|| Catalunya és d'Espanya:
criden els fatxes satisfets,
però no saben que algun dia
Catalunya se'n podrà desfer ||*||

||*|| Tenim defectes,
alguns importants.
No som perfectes,
però som catalans!! ||*||

||*|| el cel hi ha estrelles
al mar aigua salada
i al cor dels catalans
la senyera i l'estelada!! ||*||

||*|| des dels cims dels pirineus
fins la vall mediterrania
s'esten una bandera k sempre restarà
4 barres de fortuna son dificils de tombar
son fortes i orgulloses son del poble català!! ||*||

||*|| si un dia el sol s'apaga
i les esterelles deixen de brillar
podre dir k ja no soc catala! ||*||

||*|| Atenció catalans,
fora els fatxes castellans!! ||*||

||*|| viure a catalunya
i no saber el català
es com un politic
no saber raonar! ||*||

||*|| espanya es una puta merda,
el rei es un feixista,
i jo com un bon català,
soc independentsta! ||*||

||*|| no volem ser una regió espnayola
no volem ser països ocupats
volem, volem, volem,
volem la independència,
volem, volem, volem,
països catalans!||*||

||*|| si franco s'aixeqes de la tumba...
Kina ostia k es fotria contra la tapa! ||*||

||*|| si un dia em llevo
i no em sento catala
prepareume la tomba
perque em deixo entrerrar ||*||

||*|| Com a catalans que som
morirem en la foscor,
i no cara al sol
perquè seria morir com un traïdor ||*||

||*|| amb la sang d´un espanyol
farem tinta vermella
per escriure be i clar
cuatre barres i una estrella.||*||

||*|| la meva terra és catalunya,
el meu idioma el català,
la meva dansa la sardana
i el meu desig la llibertat! ||*||

||*|| estelada no és un tros de tela cosida o pintada a mà,
és una terra on és parla català.
Estelada és coratge, estelada és color,
estelada és la sang vessada pels nostres lluitadors. ||*||

||*|| no ploris per una terra que lluita,
lluita per una terra que plora ||*||

||*|| amb la sang dels espanyols
en farem tinta vermella
i escriurem amb la ma al cor
catalunya nostra terra! ||*||

||*|| 4 rius de sang uneixen les nostres terres
i per resumir el que volem els banya d'or una estrella ||*||


||*|| si mai et diuen espanyol posa't a riure,
i crida ben fort visca terra lliure! ||*||

||*|| si mai veus una terra tant bonica com la lluna,
no ho dubtis, és catalunya un país, catalunya. ||*||

||*|| I és que a mi n'ingú m'enganya,
catalunya no és espanya. ||*||

||*|| si jo fos espanyol seria fill de puta,
però com k sóc català sóc fill de puta mare! ||*||

||*|| canya contra espanya!
militars i policia la mateixa porquería!
la constitució és la nostra presó! ||*||

||*|| "espanyols" aneu-se preparant
pk lluitarem fins al final!!!!!! ||*||